Zarządzanie obsługą klienta w rosnącym biznesie e-commerce to wyzwanie.
Dowiedz się, jak Hickies, innowacyjny startup e-commerce, skutecznie skalował swoją obsługę klienta, osiągając sprzedaż 1 miliona produktów. Odkryj, jak połączyli Shopify z Desk.com, aby automatycznie przenosić dane klientów i jak wykorzystali automatyzację do zwiększenia zaangażowania klientów.
Jakie są Wasze doświadczenia z automatyzacją obsługi klienta? Czekam na Wasze opinie w komentarzach!
https://zapier.com/blog/how-to-scale-customer-service/
info@devesol.pl
+48 790 744 544
www.devesol.pl
www.facebook.com/DevesolAutomatyzacjaProcesowBiznesowych
www.linkedin.com/in/kamilzazula
#AutomatyzacjaBiznesu #OptymalizacjaProcesów #TechnologiaWBiznesie #NarzędziaAutomatyzacji #InnowacjeWBiznesie #EfektywnośćOperacyjna #TransformacjaCyfrowa #ZautomatyzowanyBiznes
Oto link do oryginalnego posta: Kliknij tutaj.