Blog

Sprawdź nasze najnowsze wpisy!

Posty

5 kanałów obsługi klienta i kiedy z nich korzystać

Chcecie zwiększyć efektywność obsługi klienta w swojej firmie? Przeczytajcie ten...

SurveyMonkey vs. Formularze Google: Które z nich wybrać? [2024]

Czy zastanawialiście się kiedyś, które narzędzie do tworzenia ankiet jest lepsze – Google...

BubbleCon 2023: Powitanie i Dzień Prezentacji Konkursu Immerse Demo

Zapraszamy do zapoznania się z naszym najnowszym artykułem na temat demo day BubbleCon2023!...

14 inteligentnych strategii personalizacji eCommerce i przykładów

Dzisiaj chciałbym podzielić się z Wami ciekawym artykułem na temat personalizacji w e-commerce. Ten...

Sztuczna inteligencja firmy Getty Images: generator obrazów AI dla firm

Zapoznaj się z fascynującym artykułem na temat nowego generatora AI od Getty Images! Ta innowacyjna...

June.so + Bubble: zautomatyzowana analiza produktów dla aplikacji B2B SaaS

Zapraszamy do zapoznania się z naszym najnowszym artykułem, który omawia najnowsze wtyczki Bubble...

🔥 4 – Czwarty element MODELU BIZNESOWEGO: ✅ RELACJE Z KLIENTAMI

🔥 4 – Czwarty element MODELU BIZNESOWEGO: ✅ RELACJE Z KLIENTAMI Ten element modelu biznesowego...

Bubble Developer Spotlight: Andrew Vernon

Zajrzyjcie do najnowszego wywiadu z Andrew Vernon, który jest znakomitym przykładem, jak można...

Jak Gold’s Gym w Kostaryce zrewolucjonizowało swoje doświadczenia klienta dzięki Manychat

Zobacz, jak Gold’s Gym zrewolucjonizowało swoje podejście do marketingu, wykorzystując...

Jak zautomatyzować dodawanie przesyłek do Furgonetki? 🚀

🔍 Odpowiedź na to pytanie znajdziesz w filmie na naszym kanale na YouTube: Omawiamy w nim ciekawy...