Wpis na blogu

🔥 4 – Czwarty element MODELU BIZNESOWEGO: ✅ RELACJE Z KLIENTAMI

RELACJE Z KLIENTAMI Ten element modelu biznesowego zawiera charakterystykę relacji, jakie łączą firmę z przedstawicielami konkretnego segmentu klientów.

🔥 4 – Czwarty element MODELU BIZNESOWEGO:

✅ RELACJE Z KLIENTAMI

Ten element modelu biznesowego zawiera charakterystykę relacji, jakie łączą firmę z przedstawicielami konkretnego segmentu klientów.

Firma powinna precyzyjnie określić, jakiego rodzaju relacje pragnie budować z poszczególnymi segmentami swoich klientów.

Relacje te mogą mieć różny charakter: od bardzo osobistych do w pełni zautomatyzowanych.

Firma może budować relacje z klientami, mając na względzie osiągnięcie następujących celów:

• pozyskiwanie klientów,

• zatrzymywanie klientów,

• zwiększanie sprzedaży (wzrost wartości transakcji).

Kiedyś operatorzy telefonii komórkowej kierowali się w swoich działaniach z zakresu budowania relacji z klientami chęcią szybkiego pozyskiwania dużej liczby nowych użytkowników. Służyło temu udostępnianie klientom niemal darmowych aparatów. Gdy rynek się nasycił, operatorzy zmienili strategie i teraz koncentrują się na zatrzymywaniu klientów i zwiększaniu przychodów generowanych przez poszczególnych użytkowników.

Doświadczenie, jakie klient wynosi z kontaktów z firmą, zależy w znacznym stopniu od ukształtowania tego właśnie elementu modelu biznesowego.

RELACJE Z KLIENTAMI Ten element modelu biznesowego zawiera charakterystykę relacji, jakie łączą firmę z przedstawicielami konkretnego segmentu klientów.
RELACJE Z KLIENTAMI Ten element modelu biznesowego zawiera charakterystykę relacji, jakie łączą firmę z przedstawicielami konkretnego segmentu klientów.
Nie czekaj, aż problemy zaczną hamować rozwój Twojej firmy. Oferujemy bezpłatną konsultację, podczas której przeanalizujemy obecne procesy w Twojej firmie i zaproponujemy konkretne rozwiązania w zakresie automatyzacji i integracji systemów.

🔹 Podczas bezpłatnej konsultacji:
✅ Przeanalizujemy, jak obecnie wyglądają procesy w Twojej firmie.
✅ Wskażemy, które obszary można usprawnić, dzięki automatyzacji.
✅ Zaproponujemy narzędzia najlepiej dopasowane do Twojego biznesu.
✅ Omówimy możliwości integracji z systemami, których już używasz.

🚀 Zarezerwuj bezpłatną konsultację już teraz i dowiedz się, jak automatyzacja może zwiększyć efektywność Twojej firmy.

Twój czas to Twoje życie, więc go nie trać!
Automatyzuj, oszczędzaj i zarabiaj!

Skontaktuj się z nami i sprawdź jak możemy Ci pomóc!

Zarezerwuj bezpłatną konsultację już teraz i dowiedz się, jak automatyzacja może zwiększyć efektywność Twojej firmy.


    «
    »

    Może Ci się spodobać również: