You are currently viewing 🔥 3 – Trzeci element MODELU BIZNESOWEGO: ✅ KANAŁY
KANAŁY Kanały to ten element modelu biznesowego, który wskazuje, w jaki sposób firma komunikuje się z poszczególnymi segmentami swoich klientów i w jaki sposób przekazuje im swoją propozycję wartości.

🔥 3 – Trzeci element MODELU BIZNESOWEGO: ✅ KANAŁY

🔥 3 – Trzeci element MODELU BIZNESOWEGO:

✅ KANAŁY

Kanały to ten element modelu biznesowego, który wskazuje, w jaki sposób firma komunikuje się z poszczególnymi segmentami swoich klientów i w jaki sposób przekazuje im swoją propozycję wartości.

Od charakteru kanałów komunikacji, dystrybucji i sprzedaży zależy, w jakiego rodzaju interakcje firma wchodzi ze swoimi klientami.

Kanały wskazują punkty, w których dochodzi do kontaktu między klientem a firmą i które w istotnym stopniu wpływają na ostateczne wrażenie, jakie odnosi w związku z tym odbiorca.

Kanały pełnią kilka ważnych funkcji, w tym między innymi:

• podnoszą świadomość klientów na temat produktów i usług znajdujących się w ofercie firmy;

• pomagają klientom sformułować opinię na temat konkretnej propozycji wartości;

• umożliwiają klientom nabycie konkretnego produktu bądź usługi;

• realizują propozycję wartości dla klienta;

• zapewniają klientowi wsparcie już po dokonaniu zakupu.

KANAŁY Kanały to ten element modelu biznesowego, który wskazuje, w jaki sposób firma komunikuje się z poszczególnymi segmentami swoich klientów i w jaki sposób przekazuje im swoją propozycję wartości.
KANAŁY Kanały to ten element modelu biznesowego, który wskazuje, w jaki sposób firma komunikuje się z poszczególnymi segmentami swoich klientów i w jaki sposób przekazuje im swoją propozycję wartości.

Dodaj komentarz