You are currently viewing 🔥 2 – Drugi element MODELU BIZNESOWEGO: ✅ PROPOZYCJA WARTOŚCI
PROPOZYCJA WARTOŚCI Element określany mianem propozycji wartości opisuje zbiór produktów i usług, które generują wartość dla konkretnego segmentu klientów.

🔥 2 – Drugi element MODELU BIZNESOWEGO: ✅ PROPOZYCJA WARTOŚCI

🔥 2 – Drugi element MODELU BIZNESOWEGO:

✅ PROPOZYCJA WARTOŚCI

Element określany mianem propozycji wartości opisuje zbiór produktów i usług, które generują wartość dla konkretnego segmentu klientów.

Propozycja wartości to powód, dla którego klienci przedkładają ofertę danej firmy ponad oferty konkurencyjne. Rozwiązuje problemy klientów lub zaspokaja ich potrzeby.

Na każdą propozycję wartości składa się określony zbiór produktów i (lub) usług, który umożliwia spełnienie oczekiwań danego segmentu klientów.

W tym sensie propozycja wartości stanowi agregat czy też zbiór korzyści oferowanych przez firmę jej klientom.

Niektóre propozycje wartości mają innowacyjny charakter i tworzą nową, przełomową ofertę. Inne mogą pod wieloma względami przypominać oferty konkurencyjne i różnić się od nich tylko pewnymi dodatkowymi cechami bądź właściwościami.

PROPOZYCJA WARTOŚCI Element określany mianem propozycji wartości opisuje zbiór produktów i usług, które generują wartość dla konkretnego segmentu klientów.
PROPOZYCJA WARTOŚCI Element określany mianem propozycji wartości opisuje zbiór produktów i usług, które generują wartość dla konkretnego segmentu klientów.

Dodaj komentarz