💥 AUTOMATYZUJ! 💥
Gdy tylko masz jakąkolwiek czynność do wykonania, zastanów się, czy możesz ją zautomatyzować. 🦾
👉 Przyziemne obowiązki pochłaniają bardzo dużo Twojego czasu i co najważniejsze, energii. Istnieje na pewno wiele innych zadań ciekawszych i ważniejszych, które mógłbyś wtedy wykonywać.
Gdy zajmujesz się nudnymi i powtarzalnymi czynnościami, tracisz kreatywność i przez to masz coraz mniej energii i pomysłów na rozwój własnej firmy.
Na szczęście, większość z tych obowiązków możesz częściowo lub całkowicie oddać do realizacji… komputerowi. 💻
Dzięki automatyzacji będziesz w stanie realizować większą liczbę projektów jednocześnie i oszczędzisz sobie wielu zmartwień, by pamiętać o powtarzalnych czynnościach.
Dobrym pomysłem na rozpoczęcie swojej przygody z automatyzacją będzie np. odciążenie pracowników zarządzających fakturami. Z powodzeniem możesz zlecić to zadanie oprogramowaniu.
Poza zaoszczędzonym czasem pracownika algorytm dostarcza Ci jeszcze jedną wartość dodaną – faktury generują się w nim automatycznie i już po kilku minutach są wysyłane do klienta. Nie ma więc mowy o pomyłce czy przeoczeniu jakiegokolwiek dokumentu.
Jakie jeszcze osiągniesz korzyści, jeśli zdecydujesz się wdrożyć automatyzacje w swojej firmie? 🤔
✅ Zmniejszenie liczby błędów – bolesna prawda: algorytmy lepiej radzą sobie od człowieka. W dodatku pracują 7 dni w tygodniu i nie chodzą na urlopy.
✅ Powtarzalność procedur – nieoczekiwane odejście pracowników nie wpłynie tak bardzo na sytuację w firmie, jeśli procesy biznesowe będą zautomatyzowane.
✅ Większa elastyczność – prościej zmienić ustawienia algorytmu, niż zmienić nawyki pracowników.
✅ Łatwiejsze skalowanie – większa liczba projektów nie wpłynie na jakość pracy automatu.
✅ Oszczędność
🚀 Automatyzacja procesów w firmie pomoże Ci zaoszczędzić od kilku do kilkudziesięciu godzin w miesiącu, …a nawet dużo więcej!
💰Dodatkowo zmniejszy część kosztów i odciąży Ciebie lub Twoich pracowników. Sprawdź więc, które elementy swojej pracy możesz zautomatyzować, bo zmiana nam pewno będzie opłacalna. ⏳